Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

понеділок, 19 серпня 2019 р.

ВИЗВОЛЕННЯ З ОКУЛЬТИЗМУ


Короткий уривок з розповіді чоловіка, який був обманений дияволом, але завдяки Божій ласці зумів залишити фальшиву і небезпечну дорогу:

«Моя бабуся від дитинства вчила мене не лише відмовляти вечірні молитви, але й передбачати майбутнє за допомогою карт. Я став знаряддям злих сил, а довгий час вважав, що це тільки гра. Насправді, людина є цим зв'язана і стає рабом цього гріха. Окультизм у нашій родині був постійно присутнім, але ми собі цього не усвідомлювали. Було це так, ніби навколо мене павук плів свою павутину.


Дещо пізніше я примкнув до групи астрологів. А одного дня читав книгу, яка спонукала мене до того, щоб я розпочав молитись астрологічні молитви. Тут мені стало цілком ясно, в якій небезпеці знаходжусь і до чого я вліз. Як людина може молитись до зірок?! Тоді я вирішив залишити цю групу.

У цей час я взяв у руки Біблію і прочитав Ісусові слова: «Я – Дорога, Правда і Життя». В моїй душі відбувалась боротьба, бо хоча я ще був поневолений обманом, але всім серцем прагнув пізнати правду. Я розпочав спілкуватись з християнами і ставив їм дуже багато запитань.

Не можу сказати, що все відбувалось легко і що не було жодних перешкод на моєму шляху до Бога. Старі звички і спадкоємство мого окультного минулого постійно нагадували про себе. І в ці моменти я взивав до Господа, каявся перед Ним, читав Боже слово. Тепер цілим серцем дякую Христові за Його милість і за те, що Він знайшов мене і вирвав з темряви у якій я перебував. З таким життям, яке я вів, логічним завершенням було вічне пекло, але Бог дарував мені небо!»

І навколо нас є багато людей, які знаходяться в вельми небезпечній ситуації, вони сліпо йдуть за фальшивим світлом, думаючи, що все у їхньому житті є добре. А при цьому можуть вважати себе християнами, молитись, ходити до храму, навіть співати в хорі. І до кінця свого життя вони можуть залишитись у такій ілюзії, і аж в годині смерті у них відкриються очі.

Що потрібно робити? Ми повинні говорити правду і назвати гріх гріхом, щоб ті, які є в темряві побачили світло і могли через покаяння змінити своє життя. Скільки людей ходять до ворожок (часто навіть за порадою… священика), навіть не маючи на меті чогось злого, скільки душ спокійно дають собою маніпулювати демонам, коли хочуть злити віск чи олово, скинути вроки, викачати яйця. А ніхто їм не скаже, що це – зло і гидотна перед Богом! Той, хто таке робить, радить іншим чи просто мовчить на ці гріхи, буде відповідати за це перед Господом.

Ці гріхи були присутні і у житті можливо кожного з нас. Ми цього не знали, не розуміли, думали, що це все від Бога, але тепер маємо можливість відректись цієї зарази і просити в Ісуса прощення, щоб Його Свята Кров очистила нас від цієї скверни і ми стали Божими дітьми!