Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 24 березня 2020 р.

Де є записане моє ім'я?

А справді, де є записане моє ім'я? Найперше, у свідоцтві про народження, а також про хрещення, пізніше його записали в учнівський і студентський квитки, потім у паспорт, трудову книжку, диплом та інші офіційні документи. А ще воно було написане на парті, на стіні під'їзду чи будинку та в багатьох інших, часто, несподіваних місцях. А де ще воно може бути написане?

Боже слово каже нам, що наші імена є записані у Книзі життя, яку Господь розгорне на Страшному Суді, і всі, які будуть знайдені записаними у цю Книгу, отримають вічне блаженство у небі. У цю Книгу ми були записані через св. Хрищення. Лиш наш важкий гріх може нас викреслити з цієї Книги.
Але Бог говорить, що моє ім'я є ще десь записане. А де саме? Пророк Ісая цитує Боже слово: "Глянь! Я записав тебе в Себе на долонях" (Іс. 49, 14).

Моє ім'я записане на долоні Всемогутнього і Святого Бога! І кожного разу, коли Він дивиться на Свої руки проколені цвяхами моїх гріхів, то знову згадує про мене. І Господь, хоч міг би справедливо гніватись на мене через важкість моїх гріхів, в черговий раз прощає мені все зло, яке я вчинив. Але чи часто я пам'ятаю про це і чи роблю відповідні висновки? Чи зловживаю Божим милосердям?

Який це великий привілей, бути Божою дитиною і знати, що моє ім'я написане на долоні мого Творця!