Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

неділю, 29 березня 2020 р.

Простити - це справжній вияв любові до ворогів

«А Я кажу вам: Любіть ворогів ваших і моліться за тих, що гонять вас….» (Мт.5,44)

Ці Ісусові слова неодноразово збувались в історії Христової Церкви з часів Римських катакомб.

Ось один з випадків: «У багатого чоловіка, на ім'я Прокулус, були сотні рабів. Одному з них, що звався Паулус (Павло), Прокулус довіряв і поставив його головним над своїм домом. Одного разу, цей багач, разом з Паулусом, пішов на базар, щоб придбати собі нових рабів. Перш, ніж купувати, Прокулус, оцінював стан здоров’я раба, чи буде йому корисний. Паулус запримітив між рабами старшого, вже не при силах чоловіка і попросив свого пана, щоб цього раба купив. Але Прокулус посміхаючись, відповів йому: «Цей дідусь нічого не вартий!»

Та Паулус наполягав: «Придбай собі його, він дешевий! Обіцяю тобі, що робота у твоєму домі піде так, як ніколи» . Багач погодився, і цю цікаву пропозицію прийняв. І справді, від цього часу, все у домі Прокулуса було гаразд. Але він спостеріг, що Паулус відтоді працює у два рази більше, бо старий раб практично не був в силах щось робити. Паулус піклувався про нього з любов'ю, давав йому найкращу їжу, дбав за його відпочинок.

Прокулус здивований поведінкою свого раба, запитав його: «Ти добре знаєш, що я тебе поважаю і ціную, але не розумію, чому ти так піклуєшся про цього старого чоловіка. Хто цей чоловік?! Чи це не є часом твій батько, який став рабом?» Паулус відповів: «Цей чоловік для мене дуже важливий. Ціную його навіть більше за свого батька.» Зацікавлений господар продовжував розпитувати: «Цей чоловік твій вчитель?» Паулус відповів: «Ні, він не є моїм вчителем! Він є людиною, яку я ціную більше за свого вчителя!» Багач, тепер вже з нетерпеливістю запитав: «Ким він є для тебе? Хто він такий?»

Паулус відкриваючи всю правду про цього чоловіка, каже до Прокулоса: «Він - мій ворог!» і продовжує: « Цей чоловік вбив мого батька, а мене, разом з моїми братами та сестрами, продав у рабство. Знаєте, я – учень Христа. Я – християнин і Господь Ісус нас вчить, щоб ми завжди прощали своїм ворогам та любили їх і за все погане, вчинене ними, відплачували їм добром…»

Прощати є ділом милосердя! Це означає не мститися, простити і молитися за навернення своїх ворогів