Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятницю, 6 березня 2020 р.

"НЕХАЙ МЕНЕ РОЗСТРІЛЯЮТЬ ЗАМІСТЬ ВАС!"

Йшов 1919 рік. Біля старої графської садиби зупинився полк червоноармійців. Пізно ввечері в двері будинку постукали. Коли графиня відкрила двері, то побачила, що на порозі стояла дівчина-санітарка. 

- Здрастуйте, сказала вона, - я випадково побачила, як складалися списки ворогів народу. Цієї ночі вас повинні заарештувати. Якщо Ви не втечете звідси, Вас розстріляють. 

- Куди ж я втечу? У мене двоє маленьких дітей, один з них хворий. Мене на першому ж перехресті зупинять.
- Я знаю, що потрібно зробити. Я назвусь вашим ім'ям. І тоді мене розстріляють замість Вас, а Вас шукати ніхто не буде. 

- Навіщо ви робите це? 

- Я в дитинстві дуже сильно захворіла. І я дала обітницю Богу, що якщо Бог дасть мені здоров'я, то я присвячу себе Богу. У вісімнадцять років я стала послушницею монастиря. Потім революція, монастир закрили, монахинь розігнали. І я стала медсестрою у більшовиків. Однак я відчуваю, що свою обітницю не виконала ... 

Будь ласка, прийміть мою пропозицію. Вам потрібніше земне життя, у вас є діти. Для мене ж життя Христос, а смерть - придбання. Так сказала дівчина і графиня заплакала. 

Минув рік. Санітарку розстріляли, а графиня з дітьми втекла до Франції. Ця освічена і красива жінка з шляхетної родини влаштувалася санітаркою в провінційний госпіталь. Їй пропонували хорошу роботу, вигідну партію, але вона відмовилася від всіх найпривабливіших пропозицій. 

Одна французька журналістка взяла у неї інтерв'ю. Слова графині глибоко потрясли цю француженку. «Чому Ви пішли на цю важку і принизливу роботу?» - запитала журналістка. 

- Одна дівчина віддала за мене і моїх дітей своє життя. Я знаю, що вона з Богом на небесах, і вона дивиться на мене. Я не хочу, щоб її кров була ціною мого егоїстичного щастя. Я відчуваю, що повинна якось відповісти на її вчинок, тому я вирішила продовжити її життя.