Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 5 травня 2020 р.

Як Господь чудесно перемінив нашу сім'ю

Письменник Рослер (19 ст.) написав у спогадах про своїх батьків: "Між речами, які залишились після смерті тата, я знайшов лист.
У ньому він написав: "Мій Боже! Прости мені, що тільки тепер перед смертю я згадав, що не подякував Тобі за чудо, яке Ти вчинив 20 років тому. Ти дав мені дружину Катерину - дуже хорошу жінку. Вдома у нас завжди був порядок, діти були виховані і під наглядом, вона контролювала їхнє навчання і водила до храму. Та на десяту річницю нашого шлюбу я сказав Тобі так: "Боже, так далі не може бути! Моя дружина - дуже сварлива і хоче панувати наді мною. Вдома постійні сварки і крики. Вона завжди мусить сказати останнє слово. Завжди робить все наперекір мені, якщо я хочу наліво, то вона направо, і навпаки. Господи, Ти всемогутній, я прошу Тебе: переміни її, щоб вона стала лагідною, щоб зникли сварки у нашому домі. Дай їй розум, щоб вона зрікалась своєї думки і не вважала себе завжди правою."

Потім він продовжував: " Наступного дня вранці я сказав кілька добрих слів до дружини, а вона відповіла мені теж лагідно, і я побачив, що Бог почув мене. Але щоб перевірити, чи справді сталось чудо, я попросив її принести чисту сорочку, а через це у нас завжди виникали конфлікти. Катерина подала мені її без докорів. Потім ми разом поснідали і поговорили, чого у нас вже давно не було. З того часу моя дружина змінилась. Тепер я дякую Тобі, Боже, за таке велике чудо!"

Прочитавши цей лист син пішов до матері, яка важко пережила смерть чоловіка. Вона почала читати і не дочитавши сказала: "Це було справжнє чудо! Досі я завжди думала, що Господь вислухав мою молитву. Річ у тому, що того вечора і я молилась і просила в Ісуса перемінити мого чоловіка, щоб він не був більше впертим, щоб не хотів робити все по своїй волі, щоб і мене інколи вважав правою. І вже зранку я побачила переміну, яка сталась. І аж сьогодні я дізналась, що ми обоє одночасно просили Бога про чудо. І це чудо сталось у нашій сім'ї."

На прохання двох людей Христос вчинив чудо і перемінив їхнє подружнє життя, навчив любити і вірити. А коли родина є щасливою, то всі негаразди долаються разом і легко. Вони попросили і Господь почув і вислухав їх. Може і нам варто не шукати винного, не доказувати свого, а почати молитись і просити Бога про Його милість? Якщо ми хочемо перемін у своїй родині...