Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятницю, 27 грудня 2019 р.

З ХРИСТОМ НЕ МУСИМО НІЧОГО БОЯТИСЯ

Я і мій чоловік – християни. Коли одружувалися, ми разом вирішили і пообіцяли Богові, що охочі прийняти від Нього кожну дитину, яку Він захоче нам дати, і хоч знали, що це буде нелегко. Коли ми чекали третю дитину, лікарі відправляли мене на аборт, бо дитина напевно буде калікою. Про аборт не могло бути і мови. Замість того ми з чоловіком ще ревніше молилися і Господь нам подарував гарне здорове дівчатко. Коли Бог нам благословив наступних дітей, завжди це було пов’язано з великими труднощами: лікарі виявляли ускладнення – йшлося про життя моє і дитини ( я мала „резус –”, а дитина – „ резус +”); з роками збільшувався ризик, що дитина народиться з синдромом Дауна. Лікарі за кожним разом наполягали на аборті. Родина і знайомі давали нам відчути, що ми якісь диваки…
Однак це нас не зломило! Чим більше нас було, тим гарячішою була наша молитва. І тепер, коли ми всі разом ( я, чоловік і 10 дітей ) молимося, дякуємо Ісусові за дар життя кожної дитини. Кожного дня ми бачимо як Господь опікується нашими дітьми і охороняє їх. З цього пізнаємо, що Бог є з нами і тому ми не мусимо нічого боятися!